Víš o tom, že už od skončení světového Jamboree 2015 v Japonsku se připravujeme na to následující - WSJ ...

Autor: Byrtusová Markéta
ID: 628
Typ: Poptávka
Kraj: Celá ČR
Datum: 21. 6. 2017 12:12:04

Zobrazit

Junior online marketingový specialista

Autor: Slavík Tomáš (Fred)
Typ:Poptávka
Kategorie:Stáže a práce do školy  >  Stáže a praxe
Kraj:Celá ČR
Datum založení:5. 6. 2017
Datum poslední úpravy:5. 6. 2017
Datum platnosti:3. 9. 2017
Lokalita:ČR

Neplacená stáž pro aplikaci Hopskoč (Tiskové a distribuční centrum Junáka)

Získej zkušenost z online marketingu. Nejen pro CV, ale pro celý život. Pomoz nám dostat nadějnou skautskou appku do světa. A dosáhni titulu growth hackera po boku zkušených lidí z praxe!

Staň se součástí ambiciozní vize:

Budou dnešní děti vzpomínat na dětství s tabletem v ruce, nebo s rodiči?

My se snažíme o to druhé. Pomáháme rodičům s všestranným rozovejm dětí. Skrze společné hry a aktivity v aplikaci HopSkoč. Tak, aby měli rodiče aktivity kdykoliv při ruce. Každý den 1 novou hru, kterou si mohou s dětmi zahrát.

Aplikace už má za sebou první velké úspěchy:

Aplikaci podpořila nadace Vodafone. V HitHit kampani jsme nasbírali finance na vývoj Android aplikace, která již úspěšně běží a každým dnem přibývají noví zájemci o její užívání.

Dalších úspěchů už budeš součástí i ty:

Máme velké cíle. Chceme pomoct alespoň 1000 rodičů najít k aplikaci cestu. A nasbírat finance na vývoj aplikace pro Iphone. A ty toho budeš součástí!

Máš na to 2-3 měsíce, lépe 3. Každý týden aspoň 10h, lépe 15. Tj. každý den 2, lépe 3hodiny. Čím víc času do toho dáš, tím víc si odneseš. To je jasné.

Jak na to půjdeš:

Naučíš se, co je to marketingový výzkum. Skrze systematické aktivity, které budeš průběžně vyhodnocovat, budeš přicházet na funkční způsoby oslovování nových zákazníků, rodičů, nových uživatelů aplikace:

Prakticky do rukou dostaneš všechny nástroje, které máme k dispozici:
  • Rozeběhnutý Facebookový účet
  • Nastavené email-marketingové kampaně
  • PPC nástroj - Google Adwords s dostatečně velkým budgetem :)
  • Google Analytics pro měření výsledů marketingových aktivit
Že nám něco chybí? K dispozici je ti tvá fantazie a celý internet!

Koho přesně hledáme:

Samostatného, nadšeného, kreativného a zodpovědného člověka s tahem na branku:
  • nepotřebuješ vést za ruku, ale dokážeš sám vyřešit problém, když se objeví
  • na druhou stranu si dokážeš říct o pomoc, když se nedokážeš hnout z místa
  • důležitý je pro tebe výsledek odvedené práce spíš, než to, kolik hodin jsi odpracoval
  • je pro tebe důležitý smysl práce a hlavně si v práci dokážeš najít smysl i sám pro sebe
Důležité také je, že ti není cizí:
  • psaní kratších textů, co mají hlavu a patu (a správně y/i)
  • marketing, prodej a přímý kontakt se zákazníky
  • práce se zpětnou vazbou a rychlé učení se z chyb
Co za tu námahu, krev, pot a slzy? :P
  • 1-2h mentoringu od zkušených lidí z praxe týdně
  • okamžitá zpětná vazba - víš, zda to děláš dobře nebo špatně
  • vlastní vybudovaná know-how databáze funkčních přístupů pro dnešní vět online-marketingu
  • pracovní zkušenost, po které rád čapne každý budoucí zaměstnavatel
Co když to půjde dobře?
  • získáš motivační odměnu navázanou na konkrétní úspěchy
  • v případě dobrých výsledků dostaneš nabídku na další, placenou spolupráci
  • odneseš si reference a doporučení pro budoucí zaměstnavatele
  • … a hlavně: Bude tě to bavit. A o takovou práci přece stojíš! :)
Rezonuje to?

Tak neváhej a napiš na tdc@skaut.cz. Čekáme na email od studentů / studentek, matek / otců na rodičovské, ale i kohokoliv dalšího se zájmem naučit se a prakticky si osahat nový obor.

Tomáš Slavík - Fred
ředitel TDC




Související inzeráty